Senaste Inlägg

kvällsudd

Sitter här med en kopp kaffe och snurrar runt på nätet, läser tidningar och tjötar med folk
har mestadels hela dagen bara legat i sängen och slappat med kaffe, så oehört skönt att kunna göra som man vill och när jag vaknade imorse..så kände jag..kaffe i sängen..tv och bara vara...jag älskar den starten på dagen

Utanför fönstren hör jag vinden vina för det knäpper lite i fönstren, det har nästan snöat i två dagar nu..inte så stora flingor..men ändå..jag vill inte ha mer snö..jag vill ha vår..nya dofter..värme..kunna vara ute utan att frysa näsan av mig..därför föredrar jag att vara inomhus så mycket det bara går just nu, uppkrupen under täcket i soffan med en varm kopp of whatever choice..levande ljus
visst vintern kan vara vacker och frisk, men jag gillar inte att frysa

lite stress...80tals fest på lördag..utklädd..hjärnan går på högvarv...har en ide men kanske inte alla pryls..grrr

Läste nyss GP och det var goda nyheter, i och med segern mot Linköping idag med 4-1 ...3 matcher kvar..såååå....
Grattis till slutspels platsen Frölunda! :)
frö


nä fan..dags å göra annat...el nåt
sköt om er!
tja!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback