Senaste Inlägg

....

är så trött på att det ska va så kallt hela tiden, jag vill ha vår och sommar! det är nackdelen när man bor i en lägenhet på bottenplan, så fort man sitter i soffan så efter ett par minuter så känner man hur kylan letar sig in...på med varma sockor och trippla tröjor och krypa upp i soffan..under täcket...raka motsatsen blir det på sommaren då bunkern blir en bastu!!

läst för en stund sen att Pink kommer tillbaka till sverige i november...vart...givetvis i stockholm igen och dessutom mitt i veckan, det är inget bra! men när hon var i sthlm senast...så var det grymt bra! får prata samman med fröken B-mark om det där.....får väl ta ledigt isåfall..hoppas också att fröken Jezz joinar oss isåfall =)

annars händer det inte så mycket för tillfället..längtar mer och mer till juli..den resan kommer bli helt galen!!
det mesta är redan löst, så det är bare å åk!
bara lite finputs kvar...wooot! mest fundersam över resan tillbaka...får se till att flyg hem går lite senare...bussen tar nästan två timmar och det är ju inte säkert att dom går mitt i natten till Heathrow..då får man åka dagen innan..hmm..aja det löser sig.

tjipp!

ååååååå så en go video(killarna är för övrigt runt 22 år allihop, och låter såhär redan? jag älskar 80-tals soundet!) jag är impad utav tusan...skaffa skivan!!)
H.E.A.T - Late Night Lady


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback