Senaste Inlägg

Äntligen fredag

Har vart en hård vecka för en gångs skull på jobbet, se föreg inlägg
idag hamnade jag åter igen i arkivet men denna gången så hade jag med mig en tim vik som har hoppat in lite under två veckor..och vi hade rätt ball...vi skulle tömma små skolådor och ton med pärmar..vi fyllde 7 stora plastkärl med papper och arkivet är det där klassiska som man rullar en ratt på utsidan så det flyttar sig sidleds..vi fick ändå inte tömt allt och vi var där i 4 timmar...plastfickor, gem och pärmar skulle sorteras, nya kärl skulle hämtas...hjälp

fick ett sms att bror hade läst i dagens GP att Rockbaren kanske tvingas stänga, pga folk som jobbar svart och slarv med skatter..trisst tycker jag men Rockbaren kommer aldrig bli som förr...då när man kunde gå dit any day och det var alltid någon man kände där eller dök upp och det var aldrig trisst..nu känner man sig mest lost när man kommer dit...stället har blivit för main helt enkelt....tydligen har dom överklagat

Ok dagens utmaning kommer från Camilla
* Gå in i mappen Mina bilder (Eller var du nu lagrar dina foton).
* Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen
* Släng upp bilden på bloggen och skriv något om den
* Utmana sex andra personer och länka till dem, samt tala om för dem att dom är utmanade.

Är en bild från en av alla hårdrocksfester, denna är en av dom absolut roligaste på Överrocken
mycket folk från olika städer, mycket öl och en sen natt..kom nog där ifrån runt halv 4!
på bilden syns GS & Elenor tjöta med någon
jag utmanar ALLA som läser den här bloggen! :)




--------------------

valentines day:
hotel..115.00
dinner..70.00
movies..30.00
drinks..25.00
flowers..20.00
The look on his face when you tell him your on your period.... Priceless

1 Kommentarer

Postat av: Camilla den 2009-02-15 @ 00:32:25
http://millansmemoarer.blogg.se/

Smart att utmana alla som läser bloggen! Varför tänkte jag inte på det? Och jag vet hur slitit det är med att tömma och sortera upp arkiv, har gjort det flera gånger. Din stackare :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback