Senaste Inlägg

Nu är det officiellt!

Julkväll på kontoret med medarbetare...massor av go mat, dricka glögg och prat
under kvällen så annonserade cheferna att dom som gick certifikat kursen i somras, nu skulle få sitt id och yrkesbeviset, såååå nu är det fullbordat!! :D fick även blommor och en fiiiiin julklapp..kan inte säga vad det är ifall nån väntar med att öppna sin  till julafton..men jag kan ju inte släpa min till Götlaborg så jag öppnade den när jag kom hem snart dags för sängen..och sista arbetsdagen...innan den gooooooooa semester
som för övrigt verkar bli en lugn dag :)

fi schalingen va kallt det var idag..halv storm och snöyra...brrrrrrrrrr!!
roligt och cykla...nej
Hoppas att det andra paketet kommer fr usa imorgon..hon skickade det den 23 nov och har fortfarande inte dykt upp




1 Kommentarer

Postat av: B2 den 2009-12-17 @ 23:02:58

Grattis grattis! Aldrig dumt skaffa sig lite utbildning,sånt brukar löna sig :) Spännande med paketet du fick!!! Tell meeeeeeeeeee what it was! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback