Senaste Inlägg

I mitten av veckan

Lite halvseg dag idag, somnade lite senare än vanligt igår och det var tunga ögonlock som öppnades imorse
tur att det var en halvlugn dag på jobbet.

Fortfarande inget paket på posten, vi har funderat ett tag vart det kan ha tagit vägen
så hon ringde stället varifrån hon skickade det, där sa dom att det kan ta upp till 3 veckor innan det kommer och sen hade dom stängt 3 dagar under thanksgiving...då vet vi allafall varför det tar sådan tid!

Däremot så fick jag världens snyggaste julkort idag, från Camilla uppe i Umeå!
Type O Negative på framsidan!!
supertack gumman!:)

Efter jobbet pös jag iväg till Maxi...dags att ladda ett nytt paket till usa, till hon som skickar nästan 6kg..gee
det är rätt så roligt men inget man kan göra allt för ofta i dom storlekarna för det är inte billigt..haha
men det är ju jul!
träffade Gunilla där och hon var så snäll och körde hem påsarna, medan jag cykla..tog svängen förbi bion och köpte två "Jubileums biljetter" vår bio fyller 7o år idag och säljer 2000 ex för 70:- och så får man en liten popcorn..första filmen ska ses i mellandagarna någon gång.."Luftslottet som sprängdes"..sen hoppas jag att Saw 6 kommer så jag får se den också :)

7 dagar kvar till 11 dagars underbar semester...vad jag ska njuta!!


om jag skulle ta och krypa i säng

1 Kommentarer

Postat av: B2 den 2009-12-14 @ 12:02:05

Klart B1 ska ha lite TypeO i brevlådan :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback