Senaste Inlägg

Liten uppdatering kanske

Har egentligen inte hänt så överdrivet mycket...jobb..jobb..mer jobb = mer att spara
är dock kvar i firmabilen en månad till, ganska kul att åka runt och se olika ställen..hemstäd osv
idag efter jobbet blev det pizza..fredagar är pizza dag..man har jobbat en vecka och sen orka laga mat liksom..haha..tog sen en kaffe och varvade ner lite, det gjorde mig trött i ögat..så jag tänkte..jag sover en stund..timme max..visst..haha...snoosade en halvtimme extra..sen ringer telefon vid 18 snåret...läcka i 3 butiker
kan jag ställa upp...hmm..javisst det går la..blev där i 3 timmar..poff å fredan va borta...jaja..det går la om det inte händer jämt och vem tackar nej till lite extra cash? :)
spara spara spara

så vad händer framöver
städmässa i skövde, tyskland med jobbet 11-13 sept
lite konserter jag vill gå på i höst, får se om det blir så eller inte...Doro, Wasp och In Flames & Killswitch
vill se Manson igen då jag inte kunde se han i gbg senast..men stockholm och malmö..hmm..känns lite avlägset

nä man kanske skulle knyta sig
tjaråååå


2 Kommentarer

Postat av: Camilla den 2009-08-29 @ 09:00:38
http://millansmemoarer.blogg.se/

Mmm, gott med pizza hörru! :D



Bloglovin..man lägger till alla bloggar man följer där så får man lite koll på när folk uppdaterar..kika in vettja http://www.bloglovin.com

Postat av: Camilla den 2009-09-03 @ 22:16:56
http://millansmemoarer.blogg.se/

Enligt internet ska det vara sant..jag lääääängtar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback