Senaste Inlägg

sol sol sol

En ganska lugnt vecka på jobbet och dessutom kort, skolan är stängd för påsklov vilket innebär sovmorgon för mig som normalt går upp 02.30 =D och lite andra sysslor på schemat..varierat är roligt!
efter jag var klar med dagens jobb så åkte jag till blomsterlandet och köpte gula tulpaner och åkte upp till Kims grav, idag skulle han fyllt 27 lilla tussen


skönt väder idag också om även lite blåsigt..åkte hem och gjorde pankaks torn med jordgubbssylt och grädde...fasligt smarrigt..hehe..ja det var la rätt så kortfattat..nu längtar vi tills tors är här och lååångledigt =) inga planer än så länge iaf, har hamnat i en trötthetssvacka efter omställningen försöker hålla mig vaken så länge det går men det är väl egentligen raka motsatsen man ska göra right? haha

Och nu en liten fråga till er som orkar läsa denna så mycket ointressanta blogg, vet ni någon sidan där man kan se filmer direkt på nätet? helst med svenska subtitles men går även bra med utländsk....hit me!

jag vill grilla och fiska

tjarå

2 Kommentarer

Postat av: Carina den 2009-04-07 @ 15:53:41
http://blackwellir.wordpress.com/

Går du upp halv tre på morgonen??!! Det var tidigt du. ;)

Postat av: Carina den 2009-04-09 @ 09:44:21
http://blackwellir.wordpress.com/

Jag trodde att du skrivit fel. Haha

Men förr gick du väl upp vid 5.30...? Kan inte bli mycket sömn för dig då. huvva


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback