Senaste Inlägg

Ojjjj!! wooho

fick ganska nyligen ett samtal från min chef!!
Hon frågade mig om jag fått någon utbildning inom yrket, och när jag startade på kommunen så var det ganska fattig info tycker jag, man lärde sig mer eftersom och fick en bunt med papper.

Så på måndag, så börjar jag en certifikat utbildning på jobbet!! en dag i veckan på kontoret under 5 veckor och sedan självstudier i boken hemma, sista kommer bli ett stort prov..hjälp!
så håll alla tummar ni kan please!! =D

ja e såååååååååå glad..wooohoo

skönt att få lite glada nyheter när man är hemma och är sjuklig..jävla mage!!

tjaaaaaarå!!

1 Kommentarer

Postat av: B2 den 2009-04-23 @ 21:45:03
http://millansmemoarer.blogg.se/

Spännande! Vad är det för utbildning?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback