Senaste Inlägg

news news news

Min chef rinde mig åter igen idag, hon ville komma över och lämna boken till kursen så jag kan kika igenom den lite innan måndag och vi blev fast och pratade massor och även hon trodde att jag skulle fixa det galant, så det är ju bra..haha..många som tror att jag ska göra det och jag tror nog att jag kommer fixa det innerst inne..det gäller bara att ta sig tid..stänga av allt vad datorer heter och telefoner.
sen är ju det bara må-tors kvar på brunnsgården och jag tyckte det var dags att få veta vad som händer så man kan förbereda sig lite
kommer hamna på en del småställen så jag tror nog att hon har pysslat en del..hehe...men det är skönt att få åka runt lite här och där samtidigt för då blir det inte så inrutat på ett sätt, även om jag kommer sakna brunnsgården..men vad ska man göra..jag måste ju ha jobb.

Sen frågade jag hur det kommer bli med semestern, för England närmar sig med stormsteg så jag vill ju veta om jag kan boka eller ej och så jag kan bestämma med Jas vilket datum jag ska komma och hur länge jag ska stanna, men det blir nog troligen en vecka iallafall.

nåväl imorgon bär det iväg till invigningen av Gamla Ullevi, mest för att kolla matchen mellan svenska damlandslaget och Brasilien!! kommer bli fett roligt =D

tjarrrrrrrrå

2 Kommentarer

Postat av: Carina den 2009-04-25 @ 10:33:42
http://blackwellir.wordpress.com/

Invigning?! "Vi" invigde den redan för ett par veckor med att slå Djurgården med 6-0. Haha ;)

Postat av: Carina den 2009-04-26 @ 12:30:51
http://blackwellir.wordpress.com/

Jo jag vet det, men jag kunde inte låta bli att fåna mig. Haha :)

Alla här har tyckt att det känns väldigt underligt att inviga en redan invigd arena. Man borde ju haft gårdagens match först egentligen.

Skoj att Sverige vann igår iaf och vädret var ju jättelyckat. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback