Senaste Inlägg

Långhelg

Fy schalingen va skönt det har varit med långledigt...fortfarande typ 1 ½ dag kvar!
och jag har verkligen inte gjort någonting alls, var iväg bort till micke igår kväll(efter mö tjöt av skägg) och morsade på folket, stannade där en stund och tog två öl och tjötade skit

Idag har jag vårstädat mitt huvud och lagt ny färg i håret, vet inte när jag gjorde det sist så jag hade en rätt så go urväxt...gillar inte min originalfärg för den är så matt så det gör att hela du ser glåmig ut..haha
pratade med Cici långhår förut och vi ska ses imorgon...på deras lilla koloni och äntligen blir det premiär grill!! så jag ska så fort håret torkat gå till affären och köpa kyckling fileér(om man törs!!) chilimarinad och lite grönsaker
ska bli så gryyyyymt gott!! =)

bara 18 dagar kvar på äldreboendet jag städar på...trisst! ska bli oerhört intressant och se vart jag hamnar någonstans

Läste i GP att det var en rejäl turbulens på Rockbaren igår, så mycket bråk att dom tvingades stänga..haha..fotbollsupporters..ja jag säger då det!

nä dags att gå till affärn!
tja!

1 Kommentarer

Postat av: B2 den 2009-04-16 @ 23:17:41

Härligt att du är på min sida ang störiga grannar :-D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback