Senaste Inlägg

Its over :(

Har verkligen vart en riktigt lång dag idag, började innan fyra imorse och höll på ända fram till kl 14, bra trött och hungrig...det var så mycket som skulle göras på Brunnsgården idag i och med att det var sista dan för mig där, som tur var så kom chefen och en till förbi och hon hade en banan liggande...GLUFS

Igår så när jag var färdig på brunnen så sa en av dom som jobbar där, kom nu här och ta en kopp kaffe och går ut i solen och röker och jag kunde ju inte säga nej för jag var sugen..haha..sen kommer den sista av dom ut, med en stor blomma från dom alla på bottenplan..i satt ett kort där det stod "Tack för fina år här hos oss, lycka till med städet någon annanstans" tillsammans med kortet satt en dubbeltriss..såååå gulligt av dom!

idag har det vart mycket prat med folk runt på stället, och det är roligt att höra hur alla kommer sakna mig där...då har man iaf gjort ett bra intryck och jag kommer definitivt sakna stället, avskyr att behöva börja om på nya ställen..USCH!!
när jag sen var nere på brunnen, så kommer en av cheferna för hemtjänsten med en blomma från hela brunnsgården..hur gulligt som helst...hon sa att dom har varit jättenöjda! så jag antar att jag får sträcka på halsen ytterligare idag =)

Blir iaf inget valborgsfirande för min del, är alldeles för trött..så det vankas pizza så fort jag fått i mig kaffet, och sen är det soffläge som gäller hela kvällen helt klart, har dock sovit ett par timmar..och det var jävligt gött.

tjaråååååå

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback