Senaste Inlägg

..

  1. Kikade på smhi nyss och lördagen ser skrämmande bra ut när det gäller väder!! strålande sol och up emot 17-20 grader..man tackar! är ju som bäddat för grillpremiär! =P

Läste för övrigt i gt eller gp igår att Frölunda har kontakt med två gamla Frölundaiter borta i NHL, Joel Lundqist och Per-Johan "pebben" axelsson...det vore fan inte skam på torra land! båda deras kontrakt går ut och givetvis om anbud kommer från NHL så stannar dom..hoppas dock att dom kommer till Frö!

två dagar kvar innan 4 dagars ledighet!! goshara va jag ska sooooooooova...närå, bara lite =)

det blev ett kort inlägg för jag ska göra mig klar för jobb!
hej på er!!

Justin Hawkins, tidigare sångare i The Darkness nya band(va hände med T.D?" jag är lite upp och ner för "Hot Legs" som dom kallar sig, vissa låtar sätter sig och vissa inte...hmm
videon..ja..haha..lite speciell..haha

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback