Senaste Inlägg

Äntligen helg igen

Nu rullar verkligen veckorna på fort!! usch vad jag ogillar det lite..insåg idag att det bara är 9 arbetsdagar kvar på äldreboendet...isch..vet inte var jag kommer att hamna ännu...burr..känns verkligen aspisstrisst att behöva börja om på ett nytt eller gammalt ställe jag vart på innan, för nu är man så inrutad på b-gården...känner alla och jag trivs bra...bleeeh

Idag blev det övertid igen...med Sofia, vi funkar mycket bra ihop och det går snabbt och effektivt när vi jobbar...inte alla man klickar med så...det har blivit några turer för oss i firmabilen det senaste...kul och få se lite olika ställen

I helgen finns det inga som helst planer mer än att ta en kaffe på altan imorgon..i solen..borde spruta ut ogräsmedel på plattorna också annars har jag väl en gräsmatta där snart=massor av kryp...burr! haha

planer finns att dra till gbg nästa lördag, invigningen av gamla ullevi...kika på damlandslaget möter Brasilien..kan bli kul!!
får la se om gp låter mig vinna två biljetter..haha

hoppas att ni har en trevlig helg!
tjarå

1 Kommentarer

Postat av: sara den 2009-04-20 @ 08:28:46

Du får se till o snacka me din boss, så du kan stanna hos oss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback