Senaste Inlägg

Wake up sleepy ...mmm..


Vissa dagar är ju skrattretande..haha.
Efter jobbet så åkte jag till Willys, sen hem..tvättstugan redan ledig..YES..kollade tv under tiden och hämtade sedan tvätten fixade käk och sen tänkte jag ta en skön powernap på runda timmen
jag får göra det, för jag går upp mitt i natten och det gör att jag kan vara uppe längre och inte somna redan vid 8-9..no way

Nåväl, min välbekanta soffa har en tendens att fullkommligt klubba mig i huvudet, inte fan vaknade jag efter en timme..trots att mitt larm gång på gång ringde..haha..först när Nina ringer vid halv 6 får jag såpass mycket sans i kroppen att jag sätter mig upp..lite skönt dizzy...haha...det var väl lite onödigt att sova så länge, men jag tror inte att det blir några större probs att däcka sen..får hålla mig vaken lite längre bara(tur det är fredag imorgon)

Annars så har det väl inte hänt så himla mycket i veckan, mest varit jobb och sen hem och slappa
imorgon blir det fika hos Cici efter jobbet och så får jag ta en tur upp till kyrkogården, för pappa skulle fyllt 65 imorgon
ska nog passa på att titta till lille Kim samtidigt

Nä, nu återgår jag till soffan tror jag
Moj Moj


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback