Senaste Inlägg

Pinsamt Frölunda!

Fy fan, hade stort förtroende inför matchen idag...men ack så besviken jag är nu
dom blev fullkomligt överkörda och det såg ut som förra säsongen, man ska inte ropa hej redan efter första matchen men nu tror jag snart på fullaste allvar att alla bra spelare Frö får in i laget inför en ny säsong drabbas av Frölunda viruset och blir lika dåliga som tidigare säsong...toppmålvakt läcker som ett såll..och spelare sladdar hit och dit...utan att göra något kreativt..USCH! första kvarten i första perioden var grym men det försvann lika fort
jag hoppas verkligen att dom tar sig själva riktigt ordentligt i nacken inför nästa match..annars vågar jag nog inte kolla matcherna på tv...brrr..

*släpar sig med besvikna steg mot containern*

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback