Senaste Inlägg

Nathalie?

Såg just i Gp online att imorse så har en privatperson hittat en kropp delvis nergrävd i en skogsdunge i närheten av Fölene Kyrka. det som är lite halvscary, är att pojkvännens familj bor i närheten och man drar ju kopplingar direkt till att det kan vara hon...men polisen vill inte yttra sig om vem det kan vara och dom har ännu inte identifierat kroppen..
samtidigt så hoppas man ju så att Lillemor och familjen snart får ett avslut, även om det inte ser så bra ut =/

medan jag nu skrev detta så har det kommit upp att det skulle vara en kvinna...hjälpe mig va hjärtat bultar
något som är ännu läskigare är att vi utförde skallgång i trakterna kring kyrkan där..och nu har jag på eniro jämfört kartor mellan fyndplatsen och där pojkvännen bor/bodde..och det är nära..också att han under natten då nathalie försvann...åkt dit ut 2-3 ggr....sammanträffande??

Artikel i aftonbladet

-------------------------------------------------------------------------------
Fick ett telefonsamtal mitt på dagen idag från en som vart delaktig i sökandet efter Nathalie, och han frågade om jag kunde åka ner och möta R-M och Göteborgs Posten inne i stan för en interju ang kroppen som hittats idag så jag gjorde det och det kommer vara med imorgon....
efter intervjun gick jag och A och tog en öl för att coola ner oss lite och under tiden så ringer gubben från GP igen och säger att han inte fått veta så mycket från polisen ännu så det är väl bara att vänta och se. väntan är ju värst av allt för man vill ju veta om det är N eller inte..såg nu att dom anhållit en kille på 20 år och det kan ju inte var någon annan än pojkvännen
En del av interjvun

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback