Senaste Inlägg

Nathalie Johansen


Vila i frid Nathalie


lNJl





Jag vet verkligen inte vad jag ska säga, det är så många känslor som bubblar
ena stunden så vill jag bara spotta och kräkas rätt ut och tala om vilket jävla förbannat as pojkvännen är, hur kan man i 4 månaders tid..sitta och blåneka till vad man har gjort inför polis, i tidningar och inför kompisar, medan Nathalies familj sitter i ovisshet och våndas?? bara gå omkring och låtsas som att det regnar??
sen dessutom dumpa kroppen så nära familjehemmet? vad var det...3-400 m jag läste någonstans
må han uttryckligen våndas och ruttna bakom galler och jag hoppas att hon hemsöker dig dygnet runt så du inte får en lugn stund!!

Samtidigt som jag tycker att det trots det fruktansvärda slutet är så oerhört tragiskt,  så är det bra för familjen att äntligen få veta vad som har hänt henne, man kan nog aldrig tänka sig ens i närheten vad dom känner..mina tankar finns hos er

Kl 18 ikväll så samlades massor av folk utanför Nathalies bostad och tände ljus, så mycket känslor som sköljde över en,
visst det händer sådant här överallt, men när det är en sådan här liten stad..så finns det nog ingen som inte blir påverkad av det..det var som vi sa efteråt, att Nathalie har verkligen krupit in i hjärtat på folk.





2 Kommentarer

Postat av: Frida den 2008-09-28 @ 21:27:19
http://fridz.blogg.se/

R.I.P...

Postat av: Anonym den 2008-09-28 @ 21:45:34
http://www.metrobloggen.se/jesmol

Åh,fyy...ja,det är så hemskt på alla sätt man kan komma på.

Nä,jag har inte mer att säga om det..för mycket tragik..



Kram på dig och kram på familjen hennes.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback