Senaste Inlägg

Monday over and out

Vanlig dag på jobbet, efter det så mötte jag upp Robert the tonfisk och vi tog en latte på coffee house och tjötade massa gojja..vi fick även sällskap av M+son
Sen åkte vi rulltrappan upp till Hemtex i rulltrappan öppnade Robert en burk med tonfisk, men den fanns inte kvar när vi åkte ner igen..tur var väl det! inne på Hemtex blev det också en och en annan burk..men jag behöll mig på behörigt avstånd..haha..där inne blev även Robert mer rosa och beige vilket egentligen inte var meningen från första början
Robert han är bara för skön! :)

Sen åkte jag hem och kollade v.b.å och stekte en kyclingfile och åt en banan, sen tog jag min hoj och åkte ner till stan igen och struttade in på Gallerix, köpte ett vykort som ska skickas till en kär vän
åkte vidare till lilla torget och såg R-M på ljungblads, henne har jag inte sett sedan sista söket efter Nathalie och vi sa att vi skulle höras och dricka flera koppar kaffe..R-M fick nog lite damm i ögat och jag fick något skrovligt i halsen..hahaha
sen drog jag vidare till soluret och blev knådad, jag blir aldrig besviken! =)

vidare hem, ringde syster-yster och ska bort till dom imorgon för att bränna ner saker på skivor då jag inte har egen brännare längre, försökte koppla in den igår men den ville inte vara med....saknar brännaren för kortens skull..tur att man har gamla HD´n i portabelt format

På onsdag börjar äntligen Heroes igen!! undrar när Prisonbreak behagar att starta tro?

Nä nu blir det nog att kasta sig i den gamla containern..fullspäckad vecka så några extra timmars sömn här och där gör nog bara gött!

Gosharatonfisk

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback