Senaste Inlägg

Idol..personlig självslakt

Jag kan ju inte låta bli att titta på det, vissa är riktigt duktiga...men idag var det ju rent ut sagt pinsamt
"Olle" 18 står och sjunger sovandes...nasal ton...olika tonlägen.vaaaaaaaa är det?....nämen såg jag ett försök till fingerknäppning..,,NEEEXT..."Lisa 21" vaknade rösten alls imorse..NEEEXT..."Anna" 24...där sprack det glaset..NEEEEXT!..."jag kan poppa popcorn i en kopp"

Inte för att krossa någons popstjärnedrömmar..Men hallå!!....dom borde lyssna på sig själva 174½ gånger till innan dom ger sig in i leken för att sedan bli utkastade med huvudet före efter en halv ton..störtgråtandes och skrikandes på juryn "Men dom är ju helt seriöst dumma i huvudet!"
ursäkta mig men har man alla hästar hemma om man söker in dit, när man uppenbarligen inte kan sjunga?
allt för att få 30 sekunders fame i rutan...och kanske kan få en åtråvärd papperslapp i guld..Get a grip!
det är ju bara förbannat pinsamt.
Hej, jag kommer från Förnedrings-tv AB"

Kylan har krupit in i lägenheten under kvällen, kanske dags att dra fram raggsockarna snart
uuuuuuuuuusch vad jag inte vill ha vinter...kunde vara lagom varmt året om så slapp man åka utomlands
nä nu får jag ta och sova
ajöss


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback