Senaste Inlägg

Godmorgon

Äntligen fredag, så skönt!!
blev väckt av tidningsbudet kl 4..så istället för att somna om en kvart....så gick jag upp..galet jag vet..haha..
skulle bara tala om att Frölunda inkasserade första segern igår!

Det var väl ändå på tiden!!

Nu dags för mer kaffe!

Bye

-----------------------------------

Bra start på dagen blev mindre rolig på vägen till jobbet..var nästan 20 min tidig men resulterade i att jag istället blev försenad...ett par min på vägen till jobbet så passerar jag alltid en miljöstation och under natten hade någon satt igång en brand i kartong containern, det mesta hade brunnit upp men det brann fortfarande så det var bara att ringa 112...och stå och vänta in dom, det knepigaste är att ingen verkar ha sett det även om det passerar både cykel och bilväg där men folk är ju medvetet blinda i dessa tider
Det är den andra containern någon roar sig med att fjutta på denna veckan...i början av veckan hade någon fjuttat på den vid skolan alldeles i närheten av den som brann nu.

nu ska jag snart leka med Sara
ajöss

1 Kommentarer

Postat av: Carina den 2008-09-26 @ 10:30:36
http://blackwellir.wordpress.com/

Ja det var verkligen på tiden ja! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback