Senaste Inlägg

Frölunda

Lördagen bjöd på strålande solsken precis hela dagen, man får njuta av varje tillfälle som ges!
I lördags hade dessutom  jag och Nina gjort oss snygga och åkte ner till Scandinavium och kika på Frö-Malmö på Fans day..man får ju passa på när det är gratis! =)
SnyggozJag & Nina snygga som få

Frölunda se så vackert!!

Vet inte vad Frölunda sysslade med, för det var rätt så svajjigt men jag tror nog att deras stora fokus ligger på Elitseriestarten imorgon mot HV71 som för övrigt visas på svt2 19:30
när Frölunda mötte HV i Nordic Trophy för ett litet tag sedan så vann dom med klara 4-0, en cup som för övrigt Frölunda spelade final i mot Linköping och slutade på andra plats...Frölunda förlorade 3 matcher...det gav definitivt ett styrkebesked inför kommande serie
ska bli väldigt intressant!

Annars så har helgen varit lugn i alla lägen...fikade hos Cici i fredags efter jobbet,  i lördags innan hockeyn så åkte jag ner till stan och tog en fika med Elenor & Doc.
sov 10 timmar inatt..det var grymt skönt  och välbehövligt! dom andra helgdagarna vaknar man riktigt tidigt så jag ville sova ut ordentligt och hela dagen idag så har jag bara kollat på tv..käkat middag(Chilimarinerad kycklingfilé, Gräddsås,potatis och gelé..grymt gott!) och inte pratat med någon..nu är det snart dags att kasta sig i den gamla kontainern och sova lite till.

Au revoir...eller nåt

1 Kommentarer

Postat av: Jessika Pessika Muller den 2008-09-15 @ 06:54:41
http://www.metrobloggen.se/jesmol

GodMorgon!



Skönt att få sova ut!

Helt plötsligt är det måndag igen och helgen bara flyger förbi. Helgen är för kort!=)



Hoppas du får en toppendag!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback