Senaste Inlägg

Fried tomato

Snabb dag på jobbet så jag gick ner till soluret tidigare..tog en kaffe och tjötade med Monica
hoppade sedan in i solariet, timer set to 10 min..sa först att det kanske räckte med 7 min men tiden gick så fort och när jag kollade på timern så var det 4 min kvar, så jag chansa..inget kan ju bli värre än Srf liksom..haha..när inte ens 50+ hjälper då undrar man...tss..här får ni skratta lite

stek

såg tillstymmelse till tomat på lår och bröst..men jag har inte haft några känningar av det under kvällen så det går nog att fortsätta på 10 min gränsen ett tag och så kan man öka eftersom, min plan är att kanske nästa sommar ha lite färg och inte vara något mellanting jämt..haha

Åkte hem, käkade, letade lite länkar och har i stort sett bara slappat  hela kvällen, och det har vart gött
bestämde mig nyss för att komma i säng före halv 11 idag, go for 10
imorgon ska jag fika med Cici men det får bli en snabbis för tvätten väntar kl 1

orvar

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback