Senaste Inlägg

Fredag

Idag var det en väldans kort dag på jobbet, så gött så gött..hade gjort det mesta på torsdagen för på fredag morgon kl 8 skulle jag vara på skolanoch låsa upp för golvvårdarna så jag ville liksom slippa åka tillbaka  in till stan efteråt så jag var på jobbet kl 6 och det var mestadels toa och ett par lunchrum som skulle göras, blev klar tio i åtta..hehe..sen åkte jag till skolan och larmade av och mötte upp golvvårdarna...vi var klara och lämnade dom där uppe vid halv 10..ska påpeka att vi tog en kaffe också...sen åkte jag hem och försökte sova men det gick inte så bra för jag var så uppe i varv..haha..

I torsdags kom ett litet sms från kaka nere i Gbg och hon frågade om jag ville komma ner och hälsa på från fre-lör...jag tvekade inte en sekund att åka ner..det var ju så längesedan vi sågs...väl nere så käkade vi middag och drack kaffe och tjötade massa skit...tog några öl..kollade på film..det var så jävla slappt och päsigt..det var en alldeles perfa fredag...imorse så vakna jag först sju..nää tänkte jag..men småslumrade ett par timmar till..sen käkade vi frulle och drack kaffe och pratade som om vi inte hade gjort annat i flera år...skratt..men det var mycket att ta igen!..
tack för att du är den du är kaka =)

När jag skulle hem så fullkomligt hällregnar det! efter att ha gått 10 m från kaka så var jag blöt i skon...skratt..
och när jag åkte vagnen över bron så såg det ut som om det var dimma överallt....men där snackar vi att det stod som spön i backen..hade tur när jag kom till station så gick det ett tåg 47..trodde inte det gjorde det men när jag kom dit var det 3 min kvar...gött!...

Nä nu får jag göra lite kaffe å vakna lite
cherio






1 Kommentarer

Postat av: Petra den 2008-09-06 @ 22:41:02

Puss, älskar dig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback