Senaste Inlägg

Extra

Igår ringde min arbetsledare och ville att jag skulle komma in på kontoret och fika när jag var klar
blåbärs krämbulle och kaffe...mmm...
Sen så sa hon och den ena chefen att dom har en annan grej dom vill ta med mig, och dom behövde en vikarie till dom två som jobbar med posthanteringen på ett större företag och dom sa att dom frågar inte vem som helst..."du är så social och framåt så vi tror att du skulle vara perfekt"
varför dom behöver vikarie är att ifall det skulle bli möten och etc framöver med städ och post på det stora företaget
men tyvärr var jag inte intresserad då det verkar vara rätt så mycket att hålla reda på där uppe så jag tackade bestämt nej och sa att jag var ändå tacksam att dom frågade mig, sa att jag var nöjd som jag har det..även om det inte skulle bli så ofta med posten...så känner jag mig ändå priviligerad =)

har fortfarande inte kommit på något gött ställe att käka på när jag fyller..iof så har lokala lyxkrogen ett 10-års jubileum..3 rätters för dryga 300 och maten där är faaaantastisk!! när vi var där med jobbet så skulle man kunnat äta i all evighet..mm..får spåna på det lite tror jag...alternativet är Göteborg, men där finns så mycket mer att välja på och jag är gråhårig efter allt letande..haha..svårt när man inte testat ngt själv

Lite roliga flashklipp brorsan skickade över igår
http://www.apelsin.nu/classics/

annars inget nytt
viva las vegas

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback