Senaste Inlägg

=D

Arrghh!
Blev jätteglad nu när jag loggade in på Facebook, och hade en vänskapförfrågan...från en tjej som jag umgicks mycket med i ska man säga tonåren någonstans..jag var väl runt 16 när hon flyttade tillbaka till Finland och vi höll kontakten per brev och telefon i många år men det försvann också...och man har gått och undrat vad hon pysslar med nuförtiden det finns ju vissa som satt sina spår....härom veckan fick jag en add på Stay Friends från henne, men där måste man ha pro för att kunna skriva till folk och det stör mig, så jag satte finns på facebook efter mitt namn...man kunde ju åtminstone fått skriva i någon gästbok men icke då
Jag gillar facebook mer och mer...haha..har hittat hur mycket gammalt folk som helst där...strålande!!

FAN VA KUL....it made my day! =D

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback