Senaste Inlägg

Chill

...är precis vad helgen har varit, trots att det har varit kanonväder...så har jag inte varit utanför dörren....haha..skämmas?
nejdå, kom hem efter jobbet i fredags och hade då haft en smygande huvudvärk nästan hela morgonen och det fortsatte i stort sett nästan hela lördagen men det var inget som hjälpte så det var väl bara att vänta ut det

Var och kollade upp nästa massagetid på Soluret och tog en kaffe med Monica där, fick en prova på solning så den ska avverkas imorgon, var meningen att det skulle bli idag men vid halv 9 så ringde chefen och behövde min hjälp på Luna Lager...så det blev 4 timmars övertid..tackar..även om jag hade velat åka hem och ta en powenap...var så seg hela morgonen...märks ju att hösten är här iaf
på söndag förmiddag blir det visit på bokmässan med Cici och Zoe...Axl jobbar...tror det är 4 el 5 året i rad vi åker dit nu..roligt att gå omkring och kika där.

Dexter säsong 3 börjar ikväll, men på vilken tid då??
22:30 - 23:30
då ligger jag i säng, tack för det televerket!!! =(

Tycker ni ska spana in Mr Jenkees
http://uk.youtube.com/user/ronaldjenkees
skiiiiilllzzzz




Frölunda fick med sig 1 poäng mot Timrå, men förlorade m 3-2 i förlängningen

1 Kommentarer

Postat av: Carina den 2008-09-23 @ 11:41:14
http://blackwellir.wordpress.com/

Sicken skethockey du. s



Då kanske vi ses på söndag då för vi ska också på bokmässan. :) Vet dock inte vilken tid det blir ännu.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback