Senaste Inlägg

Att leva med ett tröskverk

Jag är så jävla trött på min dator så jag avlider...står och harvar som en blå i flera timmar, men ingenting händer! vissa sidor får den knäppen på, står åter igen och harvar eller fryser om nån över flashig sak står och blinkar..suck!
 Nåväl, idag har vart en bra dag, jobbade som vanligt och min arbetsledare kom förbi och tog en fika..hon fick ett par skivor av mig ska bli väldigt intressant och se vad hon säger..hihi..vi pratade om vad hon gillar.."Det kan vara vad som helst i stort sett, men jag gillar tungt, det ska inte vara bröl och kastralskriet från vildmarken, sen får det inte vara för mjäkigt" hmm...Judas, Whitesnake,Wasp,Volbeat,Dimmu hade jag bland annat plockat ihop..får se vad hon säger..hon lovade att ringa och berätta...haha
Åkte hem tog en powenap, har skippat V.b.å i två dagar...man kan missa en vecka utan att egentligen missa ngt..tjötade med bror över webcam och vid 4 ringde Monica och sa att jag kunde komma bort och ta en kaffe med henne och Maria så jag tog bike och trampa iväg.. Jätteskoj att få träffa Maria igen, hon var hemma från England och hälsade på, sen ville kidsen åka till PL konfektyr och jag köpte en liten påse *moral* efteråt så stannade vi utanför och tjötade lite åkte hem och käkade och tittade runt på nätet...imorgon efter jobbet blir det tvätt och don sen vet jag inte nu ska jag iallafall stänga av det här jääääääääääääävla tröskverket..tror jag ska städa den lite imorgon

Kunde skippat Heroes då det bara verkade vara en resumé av det som hänt, blir mer spännande idag =)
och så har sveriges landsplåga börjat igen på samma gång....IDOL
men seriöst, ok att folk är mediahoror..men att dom på fullt allvar tror att dom kan sjunga när det är raka motsatsen, och till råga på allt så är deras nära och kära alldeles blå och säger att dom tycker nån sjunger bra?? inget vidare schysst tycker jag..
OFF

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback