Senaste Inlägg

Arbetsledarens reaktion på skivorna

Fick just ett sms av henne på telefon med följande innehåll..hahaha..jag dör av skratt

"Hej! Hörseln har blivit akut dålig, så jag messar idag! :-)
Du kan väl hålla koll efter golvvårdarna vid lastbryggan imorgon bitti,
dom är säkert där i GOD tid!
Jag kommer också dit vid 8 då ska vi diskutera cdn!!! :-)"

Samtidigt så kan jag inte annat än ta det som ett bra tecken..haha..då har hon åtmindstone lyssnat HÖGT i bilen..*asg*


Rock´n´Roll



-------------------------
Uppdate:
Det var den nya google browsern som fick datan att låta som ett tröskverk, så i kicked it out!

Ser verkligen fram emot morgondagen, ska få träffa den godaste kakan i världen!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback