Senaste Inlägg

Vänskapsmatch

På Canal+ just nu...Frölunda möter NHL´s Ottawa och jag är förundrad hur bra Frölunda står emot än så länge det har gått 10 min av period 1 och det är mycket rolig hockey! tror dock att dom blir utskopade tillslut iallafall..men rolig hockey för en gångs skull å bra tryck från Frölunda och det känns som om Ottawa är lite tryckta tillbaka i egen zon

Tänk om dom kunde lira så i Elitserien också, det här kanske ger dom den kick och blodad tand dom behöver!!

Vad det rann iväg, haha..
1:a period 2-0 till Ottawa
2:a period 2-1  Frölunda nära kvittering, imponerande spel
3:e period 4-1 till Ottawa

det rann iväg i sista perioden, men jag tycker definitivt att Frö gjorde en bra match, det är ändå skillnad på NHL lag och Elitserien


Och hur kommer det att Åskar behagar hälsa på mitt i natten? =P
jag brukar hålla utkik på den här sidan
http://vanertracker.mteabkund.se/trackerindex.htm

Har aldrig varit med om att åskan slagit ut något här hemma men igår så försvann allt under en kort sekund
och det fortsatte att åska en bra stund efter att man gått och lagt sig..rediga blixtar å knallar

2 Kommentarer

Postat av: Carina den 2008-10-03 @ 10:52:48
http://blackwellir.wordpress.com/

Och visst är det härligt med åska?! =D

(Var lite störigt att ha blixtarna i ögonvrån hela kvällen när man kollade på tv dock. s)

Postat av: Carina den 2008-10-03 @ 15:34:26
http://blackwellir.wordpress.com/

Haha... bättre sent än aldrig vet du. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback