Senaste Inlägg

flum

 Sicken slappdag det har varit, har inte gjort så många knop
imorse när jag vaknade..eller ja imorse..host..11...gjorde kaffe och tände mys lampan..kröp ner i soffan under täcket och kollade på film
The Ruins  
en rätt dum film som skulle vara lite skräck/rysare, och det handlade om två yngre par som var på en resa till mexico och träffar en tysk vars bror skulle få följa med till en utgrävning i ett mayatempel
den andra brodern skulle komma dit dagen efter så han tog med sig dom här två paren dit..men över templet verkar det finnas en förbannelse...en växtlig förbannelse

Igår eller ja inatt när jag kom hem från fru, så satte jag mig och kikade runt och det finns en sida, en blogg där dom tar upp olika fall i sverige och publicerar domar... http://kriminellt.wordpress.com/  när jag kom till ett speciellt fall så höll jag på att trilla baklänges...där fanns en snubbe jag kände igen..både till namn och utseende..dömd för mord och försök till mord på en annan..adress stämde..jag blev helt paff!
jag brevväxlade med honom i flera år!!


nu ska jag kika film igen

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback