Senaste Inlägg

Trött, tröttare, tröttast

Fan vilken seg dag det har varit idag, tunga steg är jobbigt när man har ett fartfyllt jobb...hela dagen längtade jag hem till min mjuka sköna soffa som bara tycktes vara ljusår borta
Min arbetsledare kom och fikade idag, och nästa vecka så är det ju höstlov på skolan
jag har jobbat en del extra för det är lite av kaos på jobbet just nu, folk är sjuka och barn är sjuka...enligt min åsikt så har man bara en talle i näsan och inte har feber så kan man allt pina på lite...men det är jag det.
Hon frågad iaf inför lovveckan om vi skulle kvitta det jag jobbat över...för att få lite vila..så måndag jobbar jag in tisdagen då jag ska på vift med cici och axel..så jag är helt ledig...onsdagen luna lager och luna kök..torsdag och fredag har jag bara äldreboendet..så om jag börjar kl 6 så e jag klar typ vid 9...wophiii...det kan man ju faktiskt leva med..hon påpekade att jag ändå kommer få övertidsers o dyl...vem tackar nej till det då?

Hockeyn igår var strålande bra! 2-0 till frö 11.40 in i första perioden, spelet liknade det gamla...hårt arbetande och kroppskontakt..det gillade vi..i andra fick fbk jämnat ut och 3e blev mest ett sömnpiller...det börjar se bra ut och det bådar gott framöver...var väl luleå imorgon tror jag =)

Nu ska jag gå å sova..mer sömn åt folket..4 timmar natten till idag var ingen rolig historia..isch
natti natti

1 Kommentarer

Postat av: Carina den 2008-10-23 @ 09:59:30
http://blackwellir.wordpress.com/

kasta sömnpulver på ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback