Senaste Inlägg

Taps

Är något jag har fastnat för, fjantigt kan många tycka men det är kul att kolla på
jag hittad en sidan på nätet där dom hade 2-3 säsonger uppe..har mest bara kikat på youtube innan.
idag när jag kom hem från jobbet så gjorde jag carbonara, och satte mig för att kolla på Taps, när jag kollat typ 3 avsnitt så kommer det upp en skylt att jag antingen måste regga(betal) mig, eller vänta 120 min för att få fortsätta kolla..duuuuh! irriterande, så jag surfade vidare till deras hemsida där det fanns massor av avsnitt jag inte sett..yaaay

Idag är jag helt slut! det har varit två övertids dagar..11½ tim..tur att det bara händer ibland!

skööönt att det snart redan är helg, blir nog till att storstäda här i helgen...eller ja..inte HELA tiden..måste vila lite också..haha

 Nä nu ska jag ta å chilla lite, för det är snart dags att sova!

häpårrä

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback