Senaste Inlägg

Söndag

Då har den här helgen gått precis lika fort som veckan gjorde
har inte gjort så himla mycket, när jag vaknat runt 9-10 i lördags...så gjorde jag kaffe..på med myskläder och direkt ner i soffan för att kolla på ett par nya avsnitt av Dexter och man kan inte annat än älska den serien..och en jävla skön start på dagen! har även kollat på ett antal avsnitt av Taps

har verkligen knappt gjort ett skit i helgen, men nu framåt hösten så blir man mer sittandes inne för att det är så ruggigt ute

På tisdag så är det full fart, men jag lyckades iaf få till att fika med syrran och gubben på stan istället för hemma hos mig, ska försöka fika med cici samtidigt då..vill ju inte fira min dag egentligen.
efter det så ska jag hem till fru för vi ska göra middag, vi hade egentligen tänkt att dra iväg och göra nåt..men det sket sig så vi ska käka och tjöta skit...sen pratade vi även om att gå ljussättningen här i stan på kvällen..får väl se i vilken slags stadie av matkoma vi hamnar i..jag är iaf ledig dagen efter...för nån öl eller två tänker jag nog ta iaf =)

snart dags för julmusten att dyka upp tycker jag!!

well well..
off we go

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback