Senaste Inlägg

Söndag

Vaknade 11 idag igen, jag älskar att jag kan slappna av såpass vissa dagar! nog för att man vaknar en gång vid typ 8 men va fan ska man upp och göra då om man inte behöver? haha..
kröp upp, gjorde kaffe..kikade två avsnitt till av P.B och drack kaffe..Gjorde mat..ringde H och bestämde att vi skulle åka till Nathalies grav och sätta blomma, tog en dusch, käkade...ställde in fikan med syrran då det redan var för mycket att grejja med
men oj va mycket blommor och sicka blommor sen.
När jag kom hem så fixade jag lite småsaker och kollade ett nytt avsnitt av en ny serie...True Blood, vampyrer och annat svårt att säga om det är bra eller inte...det återstår att se

Fick samtal av arbetsledaren och frågade om jag kunde jobba över imorgon igen..fattar inte vad dom håller på med på Luna ibland..det har vart såhär ett par veckor nu..men det är väl hösten..med det kommer förkylningar etcj..som en ond cirkel typ

dags att slappa soffa!
haaaaaaaa det

JOOOOOOOO!! Very important message
idag hoppade jag glädjeskutt i affären, JULMUST!!!
första aromen som pös ur flaskan när jag öppnade den...ooh gosh va gött

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback