Senaste Inlägg

Sköna Söndag

Imorse vakna jag redan vid 7...6 normal tid egentligen..ställde om klockan och sov till 9...gick upp och fixade kaffe och kröp ner under täcket och kikade på "The Others" med kidman, hade dock förväntat mig lite mer av den filmen.
var precis på väg in i duschen när C ringde och ville jag skulle komma bort och fika, så jag tog en dusch och cykla iväg..det var trevlo
Sen åkte jag hem och åt, och kikade på Miami Ink, sen så kikade jag på en film som heter "Taken" med Liam Neeson och den kan jag rekommendera, Liam spelar far och hans dotter åker till Paris med en kompis, och hon blir kidnappad...sen tar Liam upp jakten..mer än så säger jag inte..se den

Imorgon är det dags för jobb igen, men som jag sagt tidigare så är det en lugn vecka och det är skönt! bror ringde förut och frågade om jag ville komma ner och stanna över nästa helg, vilket var längesen så det ska bli skojs å mysa med dom hela helgen.
kan ju va vaken en stund till..börjar en hel halvtimme senare imorgon.haha

najt najt

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback