Senaste Inlägg

Min alldeles egna dag

Har haft en alldeles lysande födelsedag, först och främst vill jag tacka alla som skickat sms, ringt, skrivit på olika communities för att förära min dag till det yttersta, det var mycket uppskattat!
tack för de presenter jag fick

På jobbet så kom min arbetsledare men en stor fin blomma, en ask choklad och varsin bakelse..budapest! det är nästan skrämmande och det sa jag till henne...att jag älskar choklad..och budapest..känner du mig så väl? haha
vi satt och fika i en timme nästan, sen åkte jag hem och tog en powernap, blev väckt av arbetsledaren när jag precis nanat 40 min för att få en kod...sen ringde bror..
hoppade in i duschen, slösurfade en stund och åkte in till espresso house, där mötte jag C & T så jag satte mig hos dom och pratade medan jag väntade in systeryster & man..vi satt väl där i nästan en timme..under tiden så ringde min högsta chef och skrålade happy böörthday i telefon..haha..jag skratta så jag fick kramp i magen....C & T gick men dom kom tillbaka med R-M & K...syrran och man gick hem, så jag satte mig med C och resten en kort stund, åkte hem hämtade kyckling och lämnade presenten, sen mötte jag fru vid willys och sen åkte vi hem till henne och hon fixade en kanon middag!
tack för middagen, sällskapet och den fantastiska cheesecaken..bokstavligen rullade hem =)

jag är mer än nöjd av den här dagen..nu sitter jag här och bara njuter...jag är ledig imorgon..för att tanken var att jag och fru skulle äta ute i gbg idag...men det sket sig =P..imorgon ska jag inte lyfta ett finger...film och kaffe i soffan är läget, det är bara att gilla det =P

men det är som man säger, det är alltid tanken som räknas
finns några bilder i bilddagboken, länken hittar ni i menyn till vänster

TACK!

2 Kommentarer

Postat av: Carina den 2008-10-15 @ 09:36:48
http://blackwellir.wordpress.com/

Det lät som att du fick en riktigt trevlig dag/kväll och det var du värd. :)

Postat av: Sill-Britt den 2008-10-15 @ 20:59:44
http://www.metrobloggen.se/babiantuttar

Kikar in via JesMols blogg, hon är så underbar så hennes vänner är nog det också!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback