Senaste Inlägg

Lilla Hårbollen

Idag är det två år sedan jag var tvungen att låta min lilla nallebjörn somna in, på FN-Dagen
I början höll jag på att bli tokig av saknad efter honom..och kan fortfarande sakna den lille pajsarn...han har verkligen varit den mest fantastiska hund man kan tänka sig..han fick hundrädda att börja klappa honom...låta barn klänga..ibland låg han kvar eller så flyttade han sig dit han kunde vara i fred, så oerhört lugn och snäll så det fanns inte
det var ofta han tittade mig i ögonen och "klappade" mig på armen när jag gosade med han..vi förstod varann på ett gött sätt...när jag var tvungen att åka till blå stjärnan så var han inte alls kontaktbar..men nere i partille..så lyfte han på huvudet och klappade mig med tassen som han brukade..och försvann igen..då brast mitt hjärta och det tillfället sitter etsat fast!

Rip min lilla nallebjörn, saknar dig!
voff

3 Kommentarer

Postat av: Jessika Pessika Muller den 2008-10-24 @ 16:59:16
http://www.metrobloggen.se/jesmol

Jisses,har det redan gått två år?



Ja,han var en underbart fin vovve.



Massa varma kramar till dig!



pöss



Postat av: Cissi - mammavarg den 2008-10-24 @ 19:12:09
http://mammavarg.blogg.se/

Ååååh! Lille Foffo! Minns hans sätt att "prata" med oss. Ordlöst. Men jag såg i ögonen vad han ville säga. Lite gnällig, men störtskön!

Postat av: Cissi - mammavarg den 2008-10-24 @ 22:10:17
http://mammavarg.blogg.se/

Mmmmm.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback