Senaste Inlägg

Lång dag

Upp strax efter 4...jobbade som vanligt, äntligen fredag!!
efter jobbet så gick jag och köpte en pastasallad för att sen gå vidare till A & C för att ta med lilla Z på promenad, en lång sådan också för A & C skulle på Nathalies begravning
Z stensomnade i vagnen och jag var ute och promenerade ner mot sjön och runt i nolhagaX2 och sen runt i parken...fantastiskt väder, stensovande bäbbe och vilka fantastiska färger det var ute! måste ut och fota innan dom försvinner
jag trodde det skulle ta en timme men det blev snarare 2½ timmes promenix, så jag kan säga att jag är bra trött
sen så tog vi en fika hos dom och sen framåt halv 6 så var jag tvungen att åka hem och käka
tror nog att jag kommer sova länge imorgon, det ser jag fram emot!! =P

Kan bli fika imorgon,...på söndag så ska jag hem till syrran å fika å få min dvd fixxad, funderar på att ev formatera om skiten och installera XP istället för att ha det där satans vista, jag avskyr det!!
sen ska vi nog gå och lägga en blomma på Nathalies grav, jag säger det igen...jag hoppas att det där aset till pojkvän åker dit så det sjunger om det och inte kommer ut på ett x-antal år, men i sverige så är pengar värt mer än människor..vad jag menar är att folk som begår ekonomiska brott får högre straff, än dom som begår mord!
det är så jävla sjukt!!

Vila i frid Nathalie
"She looks to the sun
Help her to carry on
Breaking down all the years
Wondering how she got here
She drifts through the sky
Counting the reasons why
How my life turned so fast
Remembering all of the past
/Pink"


Nathalies mamma har öppnat en minnessida där man kan tända ett ljus
http://www.tilminneom.no/showPage.php?id=650&tab=about


nä nu får jag nog lägga ögonen på ngt annat
natti natti

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback