Senaste Inlägg

Ibland blir man bara matt

...på folk som står bakom en i kön uppe i affären..envisas med att stå och hosta och snörvla mig rätt i nacken...fint där!
håll din snorighet och hosta för dig själv, jag är inte intresserad av att dina bassilusker ska gro på mig.

Låter som om blåsten tar i ute, analkades visst en annan storm från atlanten nu.

ska bege mig ut någon kväll då det är klart, varje oktober kommer ljussättare från hela världen hit och ljussätter utvalda delar av alingsås....föregående år så kan ni kika här http://www.alingsas.se/ljus/sverige/main04_sv/indexlight.htm ..det är mycket mysigt! sen har många cafeer öppet på kvällarna med uteserveringar där man sitter under terassvärmare och filtar...dricker varm choklad...mmmm..
något man gärna inte vill missa =)

Frölunda tog sin 2:a raka 3 poängare ikväll mot Skellefteå...den satt fint!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback