Senaste Inlägg

Hektisk lördag

Vaknade vid 9 idag, det var skönt! brukar ha en tendens till att vakna usligt tidigt på helgerna också, det beror ju på att man är van att gå upp tidigt när man jobbar..

Gårdagen bjöd verkligen på full fart, först kalas för lilla Fabian som fyllde 4 år i Göteborg(kort finns i bilddagboken i länkarna till vänster), sen blev jag upphämtad av Gunilla och vi åkte till Liseberg och spelade några spel, hon tog hem två högvinster på rad den lilla loppan..en paradis låda med 6 stora askar i(hon va så snäll å gav mig en) och sen en låda med filmer..haha..vi stannade dock bara en timme
Åkte hem, hämtade ett par öl och blev skjutsad till Robert som tillsammans med sin donna hade inflyttningsfest, samtidigt som Robert firade sin 30 års dag lite tidigt..nu du gubben, har du snart trillat över strecket också..haha!
där var jag till någonstans mellan halv 1-1 gick sen hem och surfa lite och drönade sen av i sängen

Imorse så ville min hjärna vakna kl 8 redan, men jag tvärvägrade och somnade tillslut om och vaknade halv 11, när jag som bäst myste i min soffa med kaffe och läste nyheter...vad händer som varje söndag...jo min granne börjar lira ballader..så där rök den mysiga morgonen..varför kan inte folk tänka på andra än bara sig själva när det gäller sådant?

Jo, nu ser ni....Sebastian Bach tar ju till sig dom mest roliga saker att göra, nyligen så var han med i en tävling i usa...lite av en såpa varning faktiskt..haha...tillsammans med Jermaine jackson, lorenzo lamaz, sean young och ett par till...hör på det här..."Gone Country 2" haha..väldigt roligt att se..och tillråga på allt så går han och vinner skiten!! Enjoy..."Battle with the bottle"



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback