Senaste Inlägg

Ett sånt däringa fånigt frågeformulär

1. Ta närmsta bok, och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
Någon kastade åt mig en stilett, jag tryckte fram bladet, sträckte ut min armbandsbehängda vänsterarm, stack in kniven alldeles över armbågen och drog den neråt ungefär en decimeter och så djupt att benet syntes på sina ställen, faktum är att jag tyckte det såg rätt coolt ut/Nikki sixx, the dirt

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan - vad rör du vid? Headset
3. Vad var det senaste du såg på TV? Efterlyst
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är. 21:45
5. Titta nu på klockan. Vad är klockan egentligen? 21:41
6. Bortsett från datorn, vad hör du just nu? på efterlyst
7. När var du senast utomhus, och vad gjorde du? Cyklade till/från jobbet.
8. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen? på facebook
9. Vad har du på dig? Rutiga mysbrallor och Frölundas SM-Guld t-shirt 05
10. Drömde du någonting inatt? I så fall - vad? Kanske jag gjorde men det kommer jag inte ihåg
11. När skrattade du senast? När jag pratade med jennie vid 21
12. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu? Absolut nada..haha..mina väggar e kala än så länge
13. Har du sett något konstigt på sistone? En tant gick förbi jobbet imorse, hade väskan runt halsen och höll den under armen samtidigt
14. Vad tycker du om den här utmaningen? Det är väl snarare frågotimme.haha
15. Vilken var den senaste film du såg? Det var ett tag sedan..väntar på Saw V
16. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa? Det finns många hål att stoppa dom i..haha..
17. Berätta något om dig själv som folk inte känner till. im an open book..folk vet nog det mesta om mig
18. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara? att moderaterna aldrig kom till makten
19. Tycker du om att dansa? Rock`n`roll dans?
20. George Bush? *gäsp*
21. Föreställ dig att ditt förstfödda barn är en flicka… Vad får hon heta? Nikki
22. Om ditt första barn var en pojke, vad skulle han heta? Sebastian
23. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands? Ja för jag gillar inte vintern, men överlever ändå
24. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till Pärleporten? Här finns flera alternativ: Har inte du hamnat lite fel nu? baren till höger släkten till vänster, festen kan börja
25. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna? den som känner för det

1 Kommentarer

Postat av: Carina den 2008-10-09 @ 15:46:25
http://blackwellir.wordpress.com/

Jaså det tycker du... ;) Ja för att citera mig själv i vad jag skrev till Iona så:



"Haha... tja självsäker som jag är så tror jag naturligtvis att Gud säger att jag skött mina kort väl i detta liv och att jag är redo att bli mästare i nästa. ;)"


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback