Senaste Inlägg

Snart är helgen över...igen!

Var ledig i fredags, då jag hade jobbat in hela den dagen! och jag insåg i fredags att jag gjorde helt rätt i att arbeta in och vara helt ledig, rättegången mot Nathalies gärningsman höll på från 9-16.30
säkerheten var stor, väskor genomsöktes och dom visiterade en med metall detektor varje gång man skulle in i salen
det mesta har stått i tidningarna så jag tänker inte rabbla upp något, det känns onödigt!
förutom en grej som jag reagerade över, när gärningsmannen blev utfrågad över vad som hände den kvällen..då sa han att han var trött och ville bara ta det lugnt efter middagen, och att nathalie följde efter honom och tjatade och att han försökte dra sig undan och packa en väska...om han nu var fysiskt överlägsen henne med tanke på vad som hände, och som han själv påstår  att han flyr när saker blir jobbiga...varför putte han inte henne bara åt sidan och tog sig ut genom ytterdörren och flydde?? det stämmer inte riktigt för mig!
det var riktigt jobbigt att se hur svårt det var för Nathalies mamma och resten av familjen, men hon försökte verkligen att få kontakt med honom, men han lyfte inte blicken en enda gång under hela dagen. när Rosemarie fick nog och reste sig med en kommentar att hon hoppades att han skulle åka in för tid och evighet, då blev han ytterligare lite röd i nyllet och sjönk ner lite till.

resten av helgen avlöptes i soffläge, det har vart skönt! jag längtar till julveckan, då är jag ledig i 5 dagar, jag behöver det nu
hoppas att resten av er helg varit bra

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback