Senaste Inlägg

Ompysslad

Ikväll bär det av till Salong Diva med jobbet, valde i första hand en klippning och det var ett tag sedan jag gjorde det och dessutom få det proffsgjort och riktigt igenomklippt vore gött, fast dom har ju nåt att sätta tänderna i om man säger så..haha..sist jag va hos en frisör...då fick hon hissa stolen nästan upp i taket...erhm..hoppas att jag slipper det idag....fniss..håret har kommit till en punkt då man sätter sig på det och det fastnar överallt, så att hålla det precis ovanför rumpis kan nog vara bra
sen det blir lite käk och babbel på det, ska nog bli sköööj...först måste jag tillbaka till jobbet och köra toa+ matsalar då tanten som jobbar kväll beslöt för att ta semester bara för vi skulle ut?! wickeeed..
sen så ska jag och min arbetsledare/chef ta min skola efter vi vart ute med jobbet för jag ska vara ledig imorgon, och hon kunde fixa vikarie då båda bilarna är fyllda med jobb till bristningsgränsen och jag vill inte gå upp halv 4 och göra det imorgon, för att sen sitta i en rättsal och lyssna hela dagen efteråt känns inte riktigt som den bästa kombon så jag och chefen möttes på halva vägen....får hoppas att inte det kommer några vakter och stör bara..vet ju inte när vi kommer dit så att säga..inte för sent hoppas jag heller.
well well..det är ett i-lands problem

haaaaaaaa ddddddd

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback