Senaste Inlägg

idag blir det rubrikslöst

Gick in på diva häromdagen och anmälde mig till mitt företags kväll nästa torsdag, man fick ju välja två alternativ..så jag valde i första hand klippning och i andra hand en ansiktsbehandling, jag hoppas dock på att jag får klippning för jag tror det är två år sen jag klippte mig sist, men det växer ändå så det knakar men det börjar bli lite jobbigt nu för jag sätter mig på det och det fastnar i brallorna när man ska klä på sig..haha

Denna vecka har vart lite kaos på jobbet, golvvårdarna har vart där och gjort i stort sett alla golv, men det har resulterat i massa extrajobb för mig, dom har sölat och slafsat så jag har i stort sett fått köra maskin på alla ställen där dom inte har gjort något för dom har sölat ut där, imorgon väntar en runda till med maskin m en jag gjorde lite saker idag som ska göras på fre för att slippa jobba över.

jag har en gammal alkis vän till farsan som nu ringt för femte gången, troligen är han på dricken igen men jag svarar aldrig när han ringer, fattar han inte det efter första gången? har sagt till han tidigare att han inte får ringa så...men det finns väl inga celler kvar(elakt jag vet) men jag är redigt trött på alkisar, fick min beskärda del när farsan levde...kom inte och säg att det inte är en sjukdom, för det är det definitivt...men man måste leva med det för att förstå det

Läste i aftonbladet att Janne Niskala som lämnat Tampa Bay dissade både forna klubben Färjestad, Timrå och KHL och skrev på för frölunda, en mycket skicklig back
i Färjestad 2006/07 gjorde han 49 poäng på 53 matcher och därmed nytt poängrekord för backar i elitserien.
dock har frölunda valt att inte kommentera detta så jag ropar inte hej förrän han är i hamn men det låter spännande
21:41 ramlade in på frölundas sida nyss och nu är det bekräftat att Niskala kommer till frölunda.. =D

1 Kommentarer

Postat av: Sophia.S den 2008-11-13 @ 21:21:53
http://metrobloggen.se/7

Va kul att din bror fått med en skugga på bilden. Har du ingen möjlighet att lägga upp den på din blogg?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback