Senaste Inlägg

Det kom en inbjudan...

i förra veckan från en salong som heter Diva här i stan, som jag fint skulle säga...ett brat ställe..haha..
inbjudan var en sätta färg på tillvaron kväll, där kvällen startar kl 17 då det bjuds på mat och dryck, därefter så kommer var och en få en behandling,...ansiktsbehandling, manikyr, klippning, make, eller hårbottenmassage+ styling
sen kommer dom lotta ut en "gör om mig" behandling och make.
jag fnissade lite...jag...där? no way..haha..not the place for me huh! och jag blev ju mest förbryllad över att det kom adresserat som ett personligt brev, första tanken var ju...vem fan är det nu som jävlas!
jag förpassade brevet till högen och tänkte..nänä...haha

Idag dimper det ner ytterligare ett brev...med en liten rättelse
den kvällen kommer företaget jag jobbar på stå för så vi pröjsar nada zip 0
och jag kan definitivt behöva en klippning, men dom får bara ta liiiiiiiite liiiiiiite...haha...får väl ta ett före och efter kort
sen till den där styla om mig utlottningen, jag kan gå med på klippning och färgning...men make är något jag aldrig kommer att använda..jag känner mig inte bekväm med det och känner mig mest som en rejäl tönt som alla ska glo på..haha
och det kan man gärna skippa då.

så man kanske skulle ringa och anmäla sig imorgon....iallafall
aaaw yeaah!

laters!

4 Kommentarer

Postat av: JesMol (liten på jorden,men STOR i orden) den 2008-11-10 @ 22:27:53
http://www.metrobloggen.se/jesmol

Hihi,vad kul!



Ja,men gratis fix av hår är ju inte fy skam med tanke på vad sånt kostar idag.



Kan säkert bli riktigt roligt!



Krämkalajsar

Postat av: Frida den 2008-11-11 @ 14:13:58
http://fridz.blogg.se/

annars får du gärna ge mig det ;)

Postat av: Frida den 2008-11-12 @ 18:36:19
http://fridz.blogg.se/

hehe tackar.. hur blev ditt hår efter remaken idag då? :)

Postat av: Lotta den 2008-11-19 @ 16:12:32
http://saxiquine.blogg.se/

Jamen vad fan det kan ju bli skitkul.. och en ansiktsbehandling är ju aldrig fel oavsett hur lite eller mycket make up man dagligen använder =)

Är ju som du där... nada zip nothing, till vardags i alla fall.. och går ut gör jag ju fan max en gång i månaden bara ha ha =)



Kram på dig!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback