Senaste Inlägg

cut and paste

Supertrevlig kväll med jobbet var det verkligen och jag blev ordentligt genomklippt som jag ville! satt i stolen i drygt två timmar, håret blev tvättat efteråt och under tiden så fick man massage då det var inbyggt i hårtvätts stolen :D
fick hårinpackning och vitamin tjofräs av något slag och en stärkande spray...alla tjatade om att jag skulle klippa friss..men ICKE..va tror dom om mig eg..haha..frisören höll med mig att jag inte skulle göra det och hon tyckte som jag, att jag inte skulle ha min normala färg då den intensivröda e snygg och passar mig! deeeee ni! hon hade även hoppats sedan jag var inne och anmälde mig att få klippa mig den kvällen vilket var kul! hon frågade hur jag gjorde med mitt hår och jag berättade att jag kanske tvättar en till två gånger i v, fönar inte utan låter det självtorka..det märktes sa hon för trots att det är så längesen jag klippte mig så var det inte överdrivet slitet...även hon som verkade vara talesman sa att hon cyklar alltid förbi brunnsgården, och har alltid beundrat mitt fina hår...mhihihi
var inte med i utlottningen av gör om mig grejjen för man fick inte ge till någon annan men den som fick det var superglad och det va ju bra.hehe..jag är oerhört nöjd med klippen även om det åkte en bit..men challå..det växer ut igen

här är då före, hade ngt längre då bilden är något gammalt
efter hon plattade även ut håret som synes..haha..men det kommer jag inte göra mer för jag gillar mitt självfall..känner mig lite naken!..visst är det skillnad..thehe..sen fick jag INTE sätta upp det i tofs..förrän jag och bossen åkte till skolan och städade av den..

det serverades plockmat, öl,vin kaffe, ost, kex, frukt och salta pinnar..mingel och mycket tjöt, sen när man gick fick man en påse med ett par små prover..till hår..fast till mitt så räcker det nog till en slinga..haha
en superb kväll, gött att bli bortskämd

nu ska jag nog ta å nana..
tjaaa

1 Kommentarer

Postat av: Lotta den 2008-11-21 @ 10:26:05
http://saxiquine.blogg.se/

Nice.

Skönt att bli lite ompysslad ett par timmar, det är man ju inte så bortskämd med =)



Fint blev det också och jag gillar också det röda =)

Hojta nu till om du skulle vara intresserad av att få en gratis hudvårdsrådgivning och skämma bort dig ännu mer också =) ha ha.-



Kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback