Senaste Inlägg

Caugh Caugh!

Brrrr!! avskyr höst och vinter och det är ju snorkallt redan nu, vilket har resulterat i att jag blivit tokförkyld! BLÄÄÄÄÄH
kände av det redan i torsdags kväll, så jag ringde bror och frågade om jag skulle komma ner iaf och det tyckte han helt klart..på lördagen hade fökylningen nått sitt kulmen, vill bara att det ska försvinna nu så jag kan få sova ordentligt och inte vakna hela tiden av hostan..satans irriterande!!
lever på Otrivin och extra starka för tillfället
Pga förkylningen så fick jag strunta i lilla Ninjas kalas på söndagen, ville ju inte smitta ner folk i onödan...annars har det inte hänt så mycket, har mest legat under täcket i soffan och kollat på film efter jobbet.
I och med att jag bor på bottenplan så letar sig kylan in väldigt lätt, så nu är det högkonsumtion av ljus som gäller, as usual på höst och vinter...heeeeeej raggsockisar!

Satt och käkade en banan och tog en kaffe på jobbet vid 8.30 idag och kollade tv4 nyheterna som vanligt, tyckte det var rätt roligt att en färgad man vann presidentvalet, får se om han kan räta upp skutan som Bush stjälpte.
sen kom lokalnyheterna...och idag offentliggjordes vad som hände Nathalie..FRUKTANSVÄRT!
jag bara satt och gapade
http://gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=119&a=456212
jag hoppas verkligen att han får ett långt och plågsamt straff!
sveriges straffsatser är på tok för mjäkiga, som jag sagt tidigare så ger oftast ekonomiska brott större straff än när någon begår mord...SJUKT! så tydligen är pengar ALLT
Hade vart gött och få typ samma straffsats som i Usa, det kanske skulle avskräcka folk något..om nu var och varannan dömd åberopar psykisk sjukdom, va fan bygg ett stort jävla fängelse för psykiskt sjuka så dom får sitta av sitt straff ändå...och kanske får rehab där, får fan va slut på allt jävla mjäkande med dom dömda!
man blir så trött på det svenska systemet

jaja men nänä
nu blire film!

2 Kommentarer

Postat av: Sophia.S den 2008-11-05 @ 21:09:07
http://metrobloggen.se/7

Men jisses! Det har jag inte sett förut. Tack för att du påpekade det. Det ser faktiskt ut som en liten pojke. Måste förstora upp det och kolla lite närmare.

Postat av: Sophia.S den 2008-11-05 @ 21:24:08
http://metrobloggen.se/7

Jag tycker oxå det ser ut som det är en liten pojke där. Förstorar man upp bilden lite så syns det tydligare. Jag blev jätteglad att du talade om det för mej för jag hade verkligen missat det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback