Senaste Inlägg

brrr

Lite mildare i luften ändå men inte tillräckligt varmt..haha
snart halva veckan gått igen då, sköööönt!
till helgen så ska jag införskaffa ischoklad om det har hamnat bland hyllorna ännu, vi får se och helgen blir lika lugn som vanligt, har ingen lust att direkt vara ute när det e kallt och höst...då lockar soffan och mys istället..känns nästan som om man ligger på träninsläger inför sommaren.haha.
pratade med bror och cissi förut och nu är julplaneringen avklarad, gött det!

På torsdag blev jag inbjuden till R-M på tjejkväll, men jag blir bjuden för sällskapets skull då jag inte är ett dugg intresserad av vad som ska visas....smink..men jag vet inte ännu om jag ska gå...beror ju på hur trött man är.

annars inget direkt nytt
förutom att det verkar som att Frölunda börjar hittar formen mer och mer...jiiiiiippiiii...5-0 mot rögle.
och det gav en 3:e plats i tabellen..samtidigt som FBK trillade ner till 7:e!!!!

1 Kommentarer

Postat av: Frida den 2008-11-26 @ 14:17:44
http://fridz.blogg.se/

FAN va gött!!! Det är där de ska vara! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback