Senaste Inlägg

Blanksteg

Oj vad man längtar efter julveckan nu, så man kan få vara ledig lite längre, dan innan julafton så jobbar jag som vanligt men sen är jag ledig fram till söndag, på tisdagen någon gång efter jag har slutat så åker jag ner till bror, cissi och knoddar(som inte är knoddar längre, haha) på julafton så åker vi vidare ut till Cissis päron och myser ännu mer.

Det är ju nästan så man har gått i ide nu på hösten, mörkt, kallt å trisst..man jobbar..åker hem, käkar lite..sover någon timme och sen sitter man inomhus i soffan och lurar...kikar på dexter, prison break och true blood..man blir ju sömnig av att bara titta ut.
på lördag är det Liseberg i planerna...jag & bror+ familj har det som en tradition varje år innan jul att lulla omkring bland bodar och annat och det är jättemysigt, ni som inte testat borde göra det.

hade tänkt jag skulle reta Jessica lite med några bilder från en konsert på hovet för två år sedan, så hon ser lite vad hon missat..hihi ;) det är Sara som agerat proffsfotograf, vi hamnade väldigt långt fram men trycket var verkligen minimalt, så konserten blev mycket lyckad och det var en show som hette duga, kan bara säga att hon är grymt vass live..vassago Jess =P
        

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback