Senaste Inlägg

Snooore shhhh

Det är tisdag, och jag är redan trött...eller ja just nu känner jag mig utvilad iallafall..för jag tänkte när jag kommit hem att jag skulle sova 1tim-1½ men uppenbarligen var det alldeles för gött att sova under täcket i mjuka soffan...znooose..mer znooose..haha..sov visst till halv 4 någonstans..oj då...så i runda tag 3½ timme..haha..fick ruska tag i mig själv och få i mig en kopp kaffe..lol..sen har jag hittat en serie på tv400 som är lite samma genre som The Bachelor, fast det här är med sångaren i Poison- Bret Michaels..ska hitta sin donna..haha..kan bli roligt..haha

Sen har jag sedan två dagar läst att kritikerna är skeptiska till Pinks nya video "Sober" som jag postat i ett tidigare inlägg, "där hon har sex med en klon av sig själv" ursäkta mig, men i mina ögon hånglar hon med sig själv

Igår var jag barnvakt åt lilla Zoe då cici och axel jobbade om varandra, hon höll sig vaken en halvtimme och sen somna hon i famnen på mig..en timme så det blev inte så mycket lek..haha..det är ju inte första gången det händer, jag kanske har en sövande effekt på folk...lol
z

well well..åter till hockeyn!
hajj

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback